Tillbaka till startsidan

Färgglada stigbyglar!

Skrivet: 2011-04-29 Klockan: 18:47:12, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 3, Kommentera här

Jag har länge varit intresserad av att köpa någon slags färgglada stigbyglar - hur fint är det liksom inte? Dock är jag ju som ni säkert märkt ganska pank (och snål för den delen med) så det blir väl inga jättedyra när detv äl blir av att köpa ett par.
Soft Up stigbyglarna är ju lätt finast, gillar inte riktigt hur Jin-, Jer- och Hööksstigbyglarna är utformade, borde kännas lite klumpigt? Eller ni som har ett par, har jag fel?
Fast Soft Up är ju alldeles för dyra eftersom om jag skulle köpa ett par vill jag ha ett par färgglada såklart, inte typ bruna eller svarta eller vita. Men köpen jag någonsin ett par stigbyglar för 2000 kr så ska jag kunna använda de till alla schabrak osv. Så det kommer förmodligen aldrig bli av.
Hööks stigbyglar är ju billigast av de andra alternativen, men har hört att färgen ska försvinna jättefort, står väl till och med det på deras hemsida?
Fast eftersom de inte ens kostar 400 kr så har jag börjat fundera på ett par i alla fall, förmodligen röda då jag inte riktigt tycker om den blåa nyansen.
Ni som har stigbyglarna från Hööks, käns de så klumpiga att rida med som de ser ut att vara eller är de ganska smidiga? Andra för- och nackdelar?

Kommentarer

sv: schabraken finns här:

http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id=10000005&itemno=1310149



:)

/Sara Carlsson, 2011-04-29 klockan 20:32:13.
Blogg: http://carlssonpataket.blogg.se/

(Coolt hur har du fått kommentarrutan såhär liten och snygg?)



BTW, hööks stigbyglar är ganska klumpiga, dock är de så pass mkt billigare att det kanske inte gör ngt, xD Men jag älskar JIn...

/Evelina, 2011-04-29 klockan 20:39:32.
Blogg: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Hööks är inte klumpiga, helt underbara faktiskt! Får typ ont under foten av att stå i fältsits med vanliga smala stigbyglar numera! Man får toppengrepp också men dom tappar myycket färg!

/Frida, 2011-04-30 klockan 21:40:24.
Blogg: http://seriouslyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback