Tillbaka till startsidan

Igår var Chassen hos tandläkaren

Skrivet: 2011-04-30 Klockan: 20:40:46, I kategorin: Annat, Kommentarer: 3, Kommentera här
Chassen var ju som sagt och kollade tänderna igår, jag lyckades inte vara med men mamma och pappa for dit. Det gick bara bra även om Chassen förmodligen antingen ser tjockare ut än vad han är och fick för mycket lugnande eller så tål han det helt enkelt inte för han var tydligen helt borta. Mamma fick stå och vänta med honom nere på kliniken en halvtimme efter att de var klara bara för att han skulle kunna gå därifrån..
I alla fall så raspade de inne i munnen på honom och vi har testat att ge honom av hösilaget idag, och eftersom han åt av det så antar vi att det är bra eftersom det inte luktar illa.
Jag har försökt få in en bild på Chassen när han var som mest borta som mamma MMSade till mig men får inte in den på datorn så ni får vara utan bild.

Kommentarer

HAHAA ja dom brukar bli super trötta. Alla gånger som vi varit på atg har han knappt kunna gå ut från rummet:]



Jag kommer lägga lite torr hö(ca½kg) i varje påse eftersom privero är ganska känslig mot foder byten. Sen vi tog torr hö har han haft lite dåligt mage. Så jag vill vara lite försiktig :)

/Maja, 2011-05-01 klockan 01:09:07.
Blogg: http://majjasprivero.blogg.se/

sjukt fin blogg, följa varann via bloglovin ? :D

/Emma - En satsande tävlingsryttare, 2012-02-21 klockan 06:11:00.
Blogg: http://vibymuppen.blogg.se/

sjukt fin blogg, följa varann via bloglovin ? :D

/Emma - En satsande tävlingsryttare, 2012-02-21 klockan 06:11:04.
Blogg: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback