Tillbaka till startsidan

Irriterad

Skrivet: 2011-04-25 Klockan: 21:58:09, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 1, Kommentera här
Gud vad irriterad och sur jag är på mig själv nu, hade hittat ett jättefint begagnat set (schabrak + luva) från Hööks på blocket för bara 120 kr, det har utgått från sortimentet nu, men om ni minns de som hette Frisky. Fanns först i marinblått med röd kant & rött med marin kant, och en Lena Furberg-ponny på. Sen har de funnits bara schabraken i lila och ljusgrönt. I alla fall så skulle jag då köpa det av en tjej, men var inte säker på om Chassen kunde ha sorlek ponny på luvan, känns ju lite litet, så jag frågade om hur stor öran var och så skulle jag ta och mäta Chassens öron helt enkelt.
Dock så glömde jag måttbandet hemma typ två dar, så det tog ett tag innan jag hann höra av mig till tjejen som skulle sälja det. Och nu har jag fått svar att hon hunnit sälja det till nån annan. Hade jag bara varit snabbare och kommit ihåg måttbandet hade jag ju kunnat köpa det!
Hittade ingen bild på de gamla i blått och rött, men de nya i lila och grönt fanns på bild:

Kommentarer

Fin blogg!

Kolla gärna in min :)

/Emma, 2011-04-26 klockan 09:20:32.
Blogg: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback