Tillbaka till startsidan

Vårdvecka

Skrivet: 2011-04-27 Klockan: 20:57:58, I kategorin: Annat, Kommentarer: 1, Kommentera här
I veckan har Chassen fått en "vårdvecka" (vet inte riktigt vad jag ska kalla det).
Ikväll var Malin supersnäll och drog ut skorna på honom eftersom de hade börjat lossna och nu ikväll hade en ramlat av havt och sen trampats fast igen. Så nu är han barfota, fast bara över natten och på förmiddagen, för imorgon kommer hovslagaren och då blir det nya skor, hoppas de nya sitter bättre förresten.

Sen på fredag ska han till veterinären nere på kliniken för att kolla tänderna, han slutade äta hösilaget från vår bal i helgen och vi vet inte om det är den eller hans tänder det är fel på. Balen luktar inte illa, men har stått öppen ganska länge och det har ju varit varmt. Sen är det gräs som blivit skördat jättesent så det var ju aldrig super, men vad ska man ge dom för mat annat än det mar har?

Nästa problem är ju då att jag supergärna skulle vilja vara med när tänderna ska kollar, det borde ju vara jätteintressant att höra lite om vad man kollar på och så, fick ju inte vara med på besiktningen heller så det enda jag varit till veterinären med Chassen är vid vaccinationer. Fast tiden vi fick är kvart över ett, så det är efter min lunch och det är ju försent att söka ledigt, så jag ska kolla med min lärare imorgon om vad vi ska göra på lektionen och om det är möjligt att jag kan smita ifrån och jobba igen hemma..

Kommentarer

haha, fail.. :] han har fortfarande på sig skorna.. ;)

/Lina, 2011-04-27 klockan 22:09:59.
Blogg: http://liinicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback