Tillbaka till startsidan

Ledig dag

Skrivet: 2011-08-01 Klockan: 11:48:47, I kategorin: Annat, Kommentarer: 1, Kommentera här
Idag är jag ledig eftersom jag jobbade i helgen, så just nu ligger jag fortfarande kvar i sängen. Men om en liten stund ska jag nog pallra mig upp och sen bär det nog iväg till stallet. Hade nog tänkt rida ut en sväng i skogen eller så med Chassen, vi får se vad det blir exakt, men känner mig inte för att trimma i paddocken i alla fall.

Det fick bli den här bilden igen då jag verkligen älskar den, det enda dåliga är hur jag har mina händer och att jag tittar ner. Men annars, HELT PERFEKT!

Kommentarer

Hej, visst kunde du göra min design? Nu har jag bilder som jag vill ha så kan skicka dom om du nu vill göra den? :)



Super fin han var där!

/Maja, 2011-08-04 klockan 11:31:00.
Blogg: http://majjasprivero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback