Tillbaka till startsidan

Hjälp

Skrivet: 2011-02-28 Klockan: 12:23:00, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 1, Kommentera här
Jag har kommit på precis hur jag och Chassen (eller i alla fall jag) vill se ut på dressyrtävlingarna i år! Rosa bligblingpannband, vitt schabrak med rosa kant/passpoal och kanske en rosa ridskjorta under kavajen för mig?
I vilket fall, skjorta och blingblingpannband är ju lätt att hitta, men schabrak lyckas jag inte med. Bara sånna där manbestämmer färg själv, och det tycker jag inte att jag har råd med då de flesta är ganska dyra.
Så är det någon som vet var man kan hitta ett vitt dressyrschabrak i storlek full med rosa kantband/passpoal som är ganska bred så får ni supergärna säga till, det vore guld värt!

Ett sånt här rosa från Mias skulle inte sitta fel, men som sagt är jag inte gjord av pengar tyvärr..

Kommentarer

Gud vilka snygga! Skulle inte sagt nej till det gröna..!

/Klara Dahlstedt, 2011-03-14 klockan 10:39:26.
Blogg: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback