Tillbaka till startsidan

Beslutsångest

Skrivet: 2011-01-04 Klockan: 01:59:35, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 0, Kommentera här

Har just suttit och klickat in de saker som jag vill köpa (observera att det står köpa och inte ha) från Hööks för att se vad det skulle landa på, 1175kr. Jag kommer inte beställa allt. Det vet jag. Men jag kan inte välja bort något. Och samtidigt om jag väljer bort kommer jag bli jättesnål och ta bort nästan allt.
Dock ska jag inte beställa just nu, utan vänta ett tag och se om det kommer något bra erbjudande, Hööks har ju det ganska ofta.
De saker jag vill beställa är:




Pullarträns (fast i svart) och ett randigt fleecetäcke

Grimma och grimskaft

Ländtäcke och Plaststigbyglar

Pannband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback