Tillbaka till startsidan

Different?

Skrivet: 2011-01-16 Klockan: 23:00:26, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 0, Kommentera här

Jag har suttit och funderat lite över det här med "bling-bling"pannband, det är egentligen inte så superstor skullnad på de för ca 200 från Hööks (överst på bilden) och dyrare modeller med äkta swarovski. Det är ju lite glesare på de billigare, men om man tittar på de utan att jämföra med dyrare pannband lägger i alla fall jag knappt märke till det. Sen är de ju som sagt såå mycket billigare.
Själv skulle jag nog köpa ett sånt hellre än ett äkta swarovski, om det inte var det för att jag vill ha ett rainbow som skiftar färg, har inte sett någon slags kopia av det. Fast jag ska kanske beställa det andra uppifrån bara för att det är så billigt och att ha fram till och med att jag tar mig i kragen och bestället ett rainbow-pannband, om det nu blir av nån gång..
Vad tycker ni, är det värt det att köpa ett äkta och dyrare eller skulle ni välja något billigare alternativ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback