Tillbaka till startsidan

Kvällens pyssel:

Skrivet: 2011-01-11 Klockan: 21:55:10, I kategorin: Pyssel, Kommentarer: 1, Kommentera här

Har suttit ett tag nu och pysslat på datorn med mitt schema, eftersom vi har så mycket gruppindelningar och extralärare med extraklassrum och olika språk på olika tider och skid, fotbollsgym osv är våra sceman alltid superfulla, man blir deprimerad bara av att titta på dom! Så jag ritade ihop ett eget med bara de lektioner jag är på. Ska be mamma eller pappa skriva ut det imorgon så jag kan ha det i kalendern.


Kommentarer

Svar: Okej, jag måste köpa nya hinkar men vet inte riktigt vad jag vill ha för några. Har ju två hästar så jag måste ha minst sex hinkar så vill helst inte ha de dyraste ;D

/Helena, 2011-01-11 klockan 22:05:05.
Blogg: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback