Tillbaka till startsidan

Ridpasset idag,

Skrivet: 2011-01-15 Klockan: 19:31:44, I kategorin: Hoppning, Kommentarer: 1, Kommentera här
Linn var sjuk, fick veta det efter att jag skrivit inläggen imorse. Så istället red jag bara "som vanligt". I vilket fall så gick jag här om dan och kikade i ridhuset om det var några bommar eller annat hiindermaterial kvar, och till min lycka hittade jag en bom och en liten vattenmatta inne i ett hörn! Sen dag när jag kom till stallet kom jag på att vi har hur många stolar som helst i ridhuset, så de fick agera hinderstöd och så hoppade jag och Chassen idag! Det var superhärligt, speciellt eftersom vi inte hoppat sen i mitten av november. Det blev ju bara ett hinder, men det är ju bättre än inget och mot slutet låg bommen på ryggstöden av stolarna, det är väl någonstans runt 80 cm skulle jag tro, men jag är superdålig på att uppskatta höjder, så ni behöver inte lita på mig.. haha. Nämnas bör också att vi kanske hoppar hellre än bra just nu..

En lite lagomt lyckad film:

Kommentarer

sv; ååh spirit, älska!:D

/jossan :D, 2011-01-16 klockan 00:58:53.
Blogg: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback