Tillbaka till startsidan

Dressyr

Skrivet: 2011-07-27 Klockan: 15:43:35, I kategorin: Dressyr, Kommentarer: 2, Kommentera här
Idag red jag lite dressyr igen, känner att det bara går bättre och bättre nu och jag vågar nästan hoppas på att det ska gå bra på tävlingen. I alla fall så red jag så gott det gick igenom lite olika programdelar och så, de olika momenten och övade på avbrott och övergångar. Tog också och red mycket mer än vad jag brukar på rakt spår, eftersom det är så mycket långa transportsträckor i programmet, och oftast rider jag ju mest serpentiner, volter och åttor, så på böjda spår går Chassen super, och om man rider ut på rakt spår tappar vi lite av formen direkt, så det är ett övningsmoment.
Idag kändes han riktigt fin och trevlig, efter 40 minuter tog jag en skrittpaus och efter det tyckte han nog att vi skulle sluta för då blev vi lite oense ett tag, men när han gett sig och gick i form igen och gjorde lite bra övergångar mellan skritt och trav så gav jag mig eftersom han var rätt svettig och började bli trött.

Kommentarer

sv: tack så mycket, jag har alltid undrat vad bubblare är haha ;)

/PONNYSKRUTTARNA - sandra, 2011-07-27 klockan 21:23:48.
Blogg: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Hej! Vi har fototävling på vår blogg! :) Varför inte klicka in och gå med? ---->> http://ponnyskruttarna.wordpress.com/2011/07/27/fototavling/

/PONNYSKRUTTARNA - sandra, 2011-07-27 klockan 23:30:22.
Blogg: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback