Tillbaka till startsidan

Gårdagen

Skrivet: 2011-07-29 Klockan: 19:38:23, I kategorin: Hoppning, Kommentarer: 1, Kommentera här

Foto: Lina Juul - Lillasyster
Igår testade jag att hoppa på Majas hack, och oj vad positiv han kändes. Han kan ju i och för sig ha haft en riktigt bra dag, men han kändes hur som helst jättefin.
Ställde bara upp ett räcke och lite travbommar och så skuttade vi lite för att känna efter. Han hoppade mig ur sadeln nästan varje språng, hoppas han är lika positiv och fin i Vännäs när det är hopptävling 27/8.
Ni får blunda för mina armar, vågar inte ta i honom riktigt lika mycket på hack, så hade lite längre tyglar, därav min *host* vackra armställning...

Kommentarer

SV: Tophorse.se kommer att ta in dom snart :)

/Linn Strelin, 2011-07-29 klockan 21:15:12.
Blogg: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback