Tillbaka till startsidan

Hemma från jobbet nu då..

Skrivet: 2011-07-31 Klockan: 15:51:26, I kategorin: Annat, Kommentarer: 1, Kommentera här

Nu har jag hunnit hem från jobbet och har hunnit ta det lite lugnt med. Har inte så mycket att blogga om, så sommarbilderna på mig och Chassen från i förrgårkväll dyker nog upp under eftermiddagen.

Är det något speciellt som DU vill läsa om så tveka inte att kommentera och berätta för mig, så ska jag försöka fixa det till 120%!

            Foto:
Maja Partapuoli, majjasprivero.blogg.se


Kommentarer

SV de kommer inte förrens i slutet på augusti:) de kostar 1699 kr, vilken storlek vill du ha cob eller full?

/Caroline, 2011-08-08 klockan 21:55:25.
Blogg: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback