Tillbaka till startsidan

Jobb

Skrivet: 2011-07-25 Klockan: 19:14:23, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 0, Kommentera här
Nu har jag börjat jobba "på riktigt" för i sommar. Det känns helt okej, speciellt då man tänker på de 4050 kr jag kommer få första skolveckan i lön! Jag har redan planreat vad det ska bli, de übersnygga läderskydden från HV Polo och så ett par stövlar. Mina älskade chaps är nästan en decimeter för korta, så jag använder de aldrig mer än på tävling då jag måste ha dem. Så nya stövlar är välbehövligt (eller i alla fall roligt att ha..)!
Jag har framförallt tre modeller jag väljer mellan, då jag inte har råd med ett par som är hur dyra som helst. De från Alex Boots är ju snyggast av alla, men jag har ingen riktig aning om priset då man ska ringa för att beställa dem och det enda som står på hemsidan är från 2500 kr på alla olika modeller.
De från Horze är ju riktiga kopior av Tretorn Advance, men dom är ju minst lika snygga + billigare + av läder, så de är jag också sugen på om jag inte skulle ha råd med de från Alex Boots. Men med horzestövlarna är det ju inte så roligt att tävla i dressyr, eller? Fast jag tävlar ju inte dressyr så mycket, och jag tycker att det är fränt när folk vågar trotsa den eviga dresscoden på dressyrtävling.
De från Hööks är ju också inte helt fel utséendemässigt, lite mer diskreta för dressyren, men samtidigt inte ett par helt vanliga läderstövlar.
Men jag vet inte.. BESLUTSÅNGEST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback