Tillbaka till startsidan

Mina planer för dagen:

Skrivet: 2011-07-19 Klockan: 11:28:56, I kategorin: Annat, Kommentarer: 1, Kommentera här
Jag är ju extremt duktig på att berätta vad jag ska göra i förväg, och idag är inget undantag. Nu ska jag strax ut och trava ved - mot betalning. Jag är för tillfället helt pank, så pengar är välbehövligt.
Sen blir det att fara till Tuvträsk ikväll då, lillasyster Agnes ska följa med och rida Chassen medans jag tar Privero, förmodligen en liten skrittur i skogen eller så.

Agnes och Chassen i vintras, tillsammans är de riktigt bra på fotboll! Och så är Agnes sits jättefin tycker jag. Men hon vill inte börja rida ändå..

Kommentarer

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Gå gärna in och kommentera lite på våran blogg! :)

/Jessie, 2011-07-19 klockan 12:56:31.
Blogg: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback