Tillbaka till startsidan

Och regn, regn, regn föll ner, ner, ner...

Skrivet: 2011-07-12 Klockan: 16:30:21, I kategorin: Annat, Kommentarer: 0, Kommentera här

Efter att jag kom hem från stan har det inte gjort annat än regnat och åskat. Tråkigt, speciellt med tanke på att det var fint väder imorse och jag hade laddat upp för att sola lite eller bara sitta på altanen i solen och läsa eller så. Under tiden det åskade har jag suttit och försökt skriva upp en liten packlista inför imorgon då jag ska på långritt till travet som anordnas av hästveckan. Det är alltid lite svårt att packa tycker jag, man måste ju få med allt nödvändigt samtidigt som man inte plockar med sig en massa saker som man inte använder utan bara släpar fram och tillbaka.





Galoppbus på travbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback