Tillbaka till startsidan

Så att ni vet

Skrivet: 2011-07-19 Klockan: 22:41:51, I kategorin: Annat, Kommentarer: 2, Kommentera här

Det har hänt en sak på ett så personligt plan att jag inte vill skriva ut det här i bloggen, och som det ser ut nu är det inget större men om något skulle förvärras kan bloggen tänkas stå några dagar utan uppdatering, bara så att ni vet om fallet blir så, men jag håller alla tummar för att allt ska bli bättre och jag kan fortsätta blogga.

Pga. detta fick både Chassen och Privero vila idag igen tyvärr. Så jag hoppas att jag kan motionera dem imorgon i alla fall eftersom de annars kommer bli tjockare och tjockare för var dag som går..


Kommentarer

sv: Visst är han sjukt söt när han tittar in i kameran som om han säger : "jaha va var de då?"



Kanon inlägg - jag kan inte sluta tjata, hur arga och irriterade folk blir! Viktigt att vi håller de enda rätta åsikten framme i den här frågan - HJÄLMEN ska vara på huvudet!

/Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare, 2011-07-20 klockan 22:37:26.
Blogg: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

o nu såg jag att jag råkade kommentera i fel inlägg - men jag menar förstås de inlägget som handlade om förebild i hjälmfrågan.

/Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare, 2011-07-20 klockan 22:40:48.
Blogg: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback