Tillbaka till startsidan

Dag 5 - Det här har jag med mig på tävling

Skrivet: 2011-03-13 Klockan: 10:54:00, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 0, Kommentera här

Det varierar ju lite vad jag har med mig beroende på om det är hopp- eller dressyrtävling. Men endel saker följer ju såklart alltid med:
Vattenhink
Foderhink + foder
Hönät + hö till transporten
Nummerbricka
Hästpass
Vaccinations- och mätintyg
Alla licenser (dock inte längre då allt sköts i TDB)
Spö och sporrar
Hjälm
Chaps + skor
Vita ridbyxor
Kavaj + skjorta
Vita handskar
Pengar eller matsäck
Kamera (kanske inte alltid, men ofta)
Sadel
Träns
Schabrak
(Säkerhetsväst
Benskydd)*

* Endast vid hoppning
Nu har jag säkert missat något, men ungefär det där i alla fall.

Mitt dressyrträns och tävlingsschabrak

På hoppningen varierar det mer vad jag har för schabrak och träns, men de här schabraken brukar jag välja på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback