Tillbaka till startsidan

Dagens ridpass

Skrivet: 2011-03-17 Klockan: 13:08:37, I kategorin: Dressyr, Kommentarer: 0, Kommentera här
Idag red jag dressyr i ridhuset barbacka och det gick så jukt bra. Chassen kändes superfin i munnen och riktigt frammåt utan att bli springig eller tung i munnen. Han arbetade på superbra helt enkelt. Det blev mycket skänkelvikningar, övergångar, halter, tempoväxlingar, volter, serpentiner och åttor idag. Jag vågade mig även på lite öppnor och även där kändes han fin. Sen gjorde jag även en "omvänd" åtta, kan rita en bild och förklara. Sen i slutet övade jag även lite uppridningar och ökad trav på diagonalen.
Idag blev det ungefär 45 minuter han fick jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback