Tillbaka till startsidan

EFTERLYSNING

Skrivet: 2011-03-11 Klockan: 10:34:00, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 2, Kommentera här
Är det någon av ni som läser bloggen som har sett en billigare kopia av Dyons WC träns med platt nosgrimma? Glen Gordon har också ett liknande, men det är ännu dyrare. Och av princip tänker jag inte köpa ett träns för 1000 kr. Så om nu någon har en aning om vars man kan hitta antingen bara en nosgrimma eller ett helt träns så skulle jag bli superglad! Ny eller begegnad spelar ingen roll.
Det skulle annars vara bra om någon visste vars man kan få tag i bara "flärpen" som håller snokremmen på plats, Hööks har ju både en platt engelsk nosgrimma och snokremmar.

 
Sån här nosgrimma + Blingblingpannband = MUMMA!


Kommentarer

Söker också efter en "nosremmsflärp" till mitt svarta med platt nosgrimma jag har! Köpte mitt på Ö&B, finns nog inte några kvar nu men dom dyker upp på tradera med jämna mellanrum. Tror bara dom finns i full också :/ Använder bara nosgrimman och pannbandet från mitt annars blir det alldeles för stort! Horze har också en platt nosgrimma men ingen nosremsflärp!

/Frida, 2011-03-11 klockan 13:10:50.
Blogg: http://seriouslyfrida.blogg.se/

Hööks här en kopia nu;)

/Annie, 2011-07-19 klockan 22:17:56.
Blogg: http://har ingen blogg..

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback