Tillbaka till startsidan

Hemma från stalljouren

Skrivet: 2011-03-17 Klockan: 22:05:11, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 2, Kommentera här
Nu är alla hästar inne i stallet. Om ni nu ville veta. Och jag vet inte varför jag bloggar, fick bara ett bloggsug, så ni får ett ovärt och egentligen tomt inlägg. Kul va?!
Jag har funderat på att börja med någon slags serie eller något, typ om, tja.. Jag vet inte, men att skriva något, typ som utmaningen, men mer sammanhängande. Någon som har en idé?
En annan sak jag kan skriva är att imorgon ska jag klicka hem det här från Hööks:

Kommentarer

mysig hästblogg! :)

fina saker , det dära kittet med täcke , lindor,grimma+grimskaft är väldigt snyggt!

/jonna, 2011-03-18 klockan 16:50:22.
Blogg: http://livetisadeln.blogg.se/

Paketet med lindor och täcket m.m är både fint och riktigt bra så det tycker jag du gör rätt i :)

/My, 2011-03-28 klockan 20:52:44.
Blogg: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback