Tillbaka till startsidan

Hoppade igår

Skrivet: 2011-03-16 Klockan: 17:20:58, I kategorin: Hoppning, Kommentarer: 0, Kommentera här
Igår hoppade jag tillsammans med Maja och Privero, det gick bra, även om det var lite hallt i ridhuset då det var nyvattnat, men Chassen köändes fin och pigg, så det bådar gott inför tävligen. Hoppade inte så högt, ungefär 75 cm tror jag det var, men sprången kändes jättefina och ja, bara bra helt enkelt. Ikväll har jag hästfri dag då jag har sååå häääääääääär mycket läxa! Jag ska inte ens skriva vad jag har, det räcker med att jag är deprimerad, ni behöver inte också bli det. Ojdå, kom lite från ämnet, i alal fall. Hoppade på en åttvolt och red mest långa vägar, men testade lite omhoppningssvängar också, även om det inte kommer behövas nu i helgen, då jag abra ska hoppa clearrounder, men ändå. Det är roligt att svänga snävt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback