Tillbaka till startsidan

Sitter och velar..

Skrivet: 2011-03-16 Klockan: 21:12:08, I kategorin: Utrustning, Kommentarer: 1, Kommentera här
Jag kan inte riktige bestämma mig om vilket schabrak jag ska ta med mig till tävlingen. Det som är renast för tillfället (kan inte bara tvätta upp ett då mamma verkligen HATAR hästhår i tvättmaskinen, jag brukar låna en högtryckstvätt och ta alla när det är varmt), så jag kan intne ta det skitigaste. Det renaste är det nya fina från Hööks, men då blir jag så kinkig och tycket att det blir fult med Chassens blåa ridtäcke till det på framridningen, så därför kasnke det blir något av mina tre blåa (egentligen två då Chassen-schabraket är superskitigt), antingen det ljusblåa med dressyrponnyn, eller det mörkblåa från börjes. Om det blir det mörkblåa skulle det vara fint med benlindor till (såklart ska jag tejpa fästerna i så fall), men jag vet inte. Förmodligen kommer jag bara ta något på fredag kväll då jag packar.
Jag har i alla fall bestämt mig för att ha pullarträns, lite tråkigt med svart träns, men jag tänker inte panikköpa något för bara en tävling. Och så tror jag det blir blingblingpannbandet.
Är det någon som har en bra idé så får ni gärna klicka iväg ett tips!

Kommentarer

sv; Tack så jättemycket! :)

/Fredrika :), 2011-03-16 klockan 21:39:38.
Blogg: http://ponnysmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback