Tillbaka till startsidan

Första skoldagen..

Skrivet: 2011-08-22 Klockan: 12:10:18, I kategorin: Annat, Kommentarer: 2, Kommentera här

Då var man hemma igen efter att ha varit på skolan för första gången på ett tag, helt okej när vi slutade vid halv tolvtiden, men känns lite jobbigt att det bara blir mer och mer nu. Men så är det bara..
Jag vet att jag har bloggat superlite nu i veckan, men så blev det bara. Ska inte skylla på npgonting annat än mig själv, jag hade inte lust helt enkelt.
Nu när det blir mer rutiner ska jag försöka bli bättre på att blogga igen. LOVAR!

Jag och Chassen igår när vi värmde upp innan lite gymnastikhoppning framförallt. Foto: Lina Juul


Kommentarer

sv: jag har haft det innan. men jag har inte direkt plats för det. men det är mysigt att ha de så som jag har de också ;)

/PONNYSKRUTTARNA - sandra, 2011-08-23 klockan 09:36:25.
Blogg: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

hej! Du gjorde en header till oss för längelänge sen. Sedan dess har vi gjort själva, men nu undrar jag om du skulle vilja göra en till proffsig? :)

/Carolina { Mycket tävlingar i bloggen }, 2011-10-14 klockan 14:50:12.
Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback