Tillbaka till startsidan

Update

Skrivet: 2011-08-07 Klockan: 21:46:30, I kategorin: Hoppning, Kommentarer: 0, Kommentera här
Jag vet att det har varit väldigt snålt med uppdatering nu senaste dagarna, ´det beror på att jag jobbar.
Idag har jag haft fullt upp med att fixa en massa inför tävling nästa helg. Det skulle vara dressyr i Lycksele, men den blev inställd pga. för få anmälda, så jag har efteranmält till hoppningen på SURF samma helg istället, två klasser som går på fredagseftermiddag, så då kommer jag måsta vara ledig från jobbet och jobba igen den dagen senare..
Eftersom jag knappt hoppat något på ganska lång tid blev det dags för det idag. Övade lite raka och böjda linjer, och så hoppade jag trippelbarr! Så sjukt kul det är alltså!

Idag var han riktigt pigg, och jag fick koncentrera mig lika mycket på att bromsa upp tempot som på att lägga han rätt på hindrena, riktigt roligt att han kan tagga till ordentligt och verkligen visa att han tycker det är roligt ibland också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback