Tillbaka till startsidan

Hemma

Skrivet: 2011-07-20 Klockan: 22:35:22, I kategorin: Annat, Kommentarer: 0, Kommentera här
På grund av det jag skrev om här så blev det idag att åka till Umeå. Men nu är jag hemma igen och läget har förbättrats ordentligt så nu har jag till och med vågat att göra upp planer inför imorgon. Chassen kommer att få gå två pass, ett på förmiddagen (uteritt) och ett på kvällen (dressyr) och Privero tänkte jag känna lite på på banan. Både för att jag inte vill fara ut med honom första gången jag rider honom (eller har skrittat han på långa tyglar en gång) och för att mamma vill vara med i alla fall något skulle hända och då är jag snäll så slipper hon springa med oss.
För nu måste hästarna få gå ordentligt eftersom de vilat i tre dagar - tre dagar för mycket! Även om Privero ska få ta det lite lugnare än Chassen så mår han bara bra av att gå varje dag, även om det bara blir skritt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback